Kurzy snižování nadváhy
a zdravého životního stylu.
Jezte s námi zdravě! – Krabičky domů i do zaměstnání.

Den zdraví, krásy a pohybu v Lysé n./L. 5.10.2013 s MUDr. Kateřinou Cajthamlovou.
Den zdraví, krásy a pohybu v Lysé n./L. 5.10.2013 s MUDr. Kateřinou Cajthamlovou
Den zdraví, krásy a pohybu v Lysé n./L. 15.9.2012 s MUDr. Kateřinou Cajthamlovou. Den zdraví, krásy a pohybu v Lysé n./L. 15.9.2012 s MUDr. Kateřinou Cajthamlovou.
Den zdraví, krásy a pohybu v Lysé n./L. 15.9.2012 s MUDr. Kateřinou Cajthamlovou.
Den zdraví, krásy a pohybu v Lysé nad Labem - 1.10.2011<br />S přednáškou MUDr. Kateřiny Cajthamlové Den zdraví, krásy a pohybu v Lysé nad Labem - 1.10.2011<br />S přednáškou MUDr. Kateřiny Cajthamlové
Den zdraví, krásy a pohybu v Lysé nad Labem - 1.10.2011
S přednáškou MUDr. Kateřiny Cajthamlové
ing. Petr Havlíček
Den zdraví v Pečkách
výživové poradenství, měření skladby těla a přednáška ing. Petra Havlíčka
Veronika
Největší úspěch!
Veronika nastoupila do kurzu StoBu v Čelákovicích v dubnu 2008. V dubnu letošního roku váha ukázala - 40kg.

Roštěnec po anglicku – rosbíf

 

1,3kg masa z nízkého vykoštěného roštěnce
Sůl, pepř,
6dkg + 8dkg sádla
4dkg másla
vývar  hovězího masa
Postup:
Roštěnec otřeme utěrkou namočenou v horké vodě, odblaníme, odstraníme tuk, osolíme, opeříme. Na pánev dáme 8dkg sádla a do rozpáleného vložíme připravené maso.Prudce opečeme po všech stranách. Opečené maso vložíme do pekáče, v němž jsme rozpálili 6dkg sádla, přidáme šťávu z masa, povrch potřeme máslem a vložíme do horké trouby. Za občasného podlévání vlastní šťávo upečeme 20min.Maso při pečení obrátíme a je-li potřeba podléváme vývarem. Upečený roštěnec pak dáme do kastrolu a postavíme na 10 min. na chladnější místo. Ze šťávy sebereme tuk, přilijeme vývar, osolíme, povaříme a zjemníme máslem.. Upečený rosbíf krájíme na tenké plátky a přelijeme trochou připravené šťávy.
 
 Porce 100g…………………………515kj
 
Omáčky:
Brusinková – 3 pol. lžíce brusinek, 1 lžíce meruňkového džemu, 2 lžíce červeného vína, citr. šťáva a pepř………………………512kj
Česneková – 50g česneku, malá cibulka, 2 lžíce kečupu, pepř a sůl….540kj
Zálivka s křenem – 150g jogurtu, sůl, pepř, 1 lž. meruňkové marmelády…412kj

 


Roštěnec po anglicku – rosbíf
Recepty
Počet kusů:
Celkem: Kč
Wellness víkendy
11. 10. - 13. 10. 2019

21. 08. - 28. 08. 2019

Skupinové kurzy
Výběr z eshopu